Шановні громадяни!

Згідно Закону України «Про звернення громадян», ви можете звернутися до адміністрації Джулинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Джулинської сільської ради із заявою, скаргою чи пропозицією за допомогою електронного звернення на електронну адресу djulzosh@ukr.net

Нагадуємо, що відповідно до ст. 5 Закону України «Про звернення громадян», у зверненні має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Згідно з Указом Президента України від 15.05.2017 № 133 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» та, враховуючи вимоги до доменних імен державних органів в українському сегменті інтернету, затверджені постановою КМУ від 21.10.2015 № 851, органам місцевого самоврядування, суб’єктам господарювання державного та комунального секторів економіки рекомендовано використовувати для здійснення службового листування виключно електронні поштові скриньки, розміщені на серверах, які перебувають у доменній зоні GOV.UA або UKR. Використання поштових сервісів російських компаній «Яндекс» та «Mail.ru», щодо яких введені спеціальні обмеження, заборонено.

Кiлькiсть переглядiв: 630

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.