Сопільняк Валентина Петрівна – вчитель початкових класів,

вихователь ГПД
Освіта – вища. Спеціаліст вищої категорії.

Режим роботи ГПД

Зміст роботи Час роботи
Взаємозв'язок з класоводами. Прийом та організація учнів ГПД. Перебування на свіжому повітрі 12:00 – 13:00
Підготовка до обіду. Бесіда про культуру поведінки в їдальні. Обід 13:00 – 13:30
Інструктаж з БЖД. Прогулянка, рухливі ігри на свіжому повітрі 13:30 – 15:00
Виховні заняття 15:00– 15:30
Розвиваючі заняття 15:30– 16:00
Заняття за інтересами 16:00 – 16:30
Спортивна година 16:30 – 17:30
Індивідуальні консультації 17:30 – 17:45
Прибирання робочих місць. Повторення правил дорожнього руху. Повернення дітей додому 17:45 – 18:00
Завершення роботи ГПД 18:00

Група продовженого дня є однією із форм виховання дітей і допомагає організувати найсприятливіші умови для їхнього відпочинку, навчання і виховання, поєднання навчально-виховної роботи на уроках і в позаурочний час. Вона забезпе­чує, враховуючи вікові особливості, їхній розумовий, мораль­ний, естетичний, фізичний, духовний розвиток, створює умови для організації продуктивної праці, відкриває можливості все­бічного виявлення і розвитку індивідуальних, здібностей, запи­тів та інтересів дітей.

Успішна робота продовженого дня залежить не тільки від того, наскільки цілеспрямовано спланована робота й на­скільки правильно організований у ній режим. Від раціонально­го, з точки зору педагогічної і гігієнічної побудови, режиму за­лежить підвищення успішності, збереження достатньої праце­здатності і попередження втомлюваності учнів. Дотримання упродовж тривалого часу правильного режиму сприяє зміц­ненню здоров'я, створює життєрадісний настрій і підвищує працездатність школярів. Неухильне дотримання режиму ви­ховує в учнів такі цінні якості як дисциплінованість, акуратність, організованість.

Процесу чергування в режимі дня праці і відпочинку в свою чергу сприяє збереженню в дітей найвищої працездатності.

Спеціальність вихователя продовженого дня складна, різноманітна за своїми вимогами до його особи і має специфічні педагогічні функції. Група продовженого дня - об'єднання учнів під керівництвом педагога-вихователя, який з ними щодня заняття в позаурочний час відповідно до встановленого режиму роботи відповідно до Статуту та плану роботизакладу. Виконання загальних виховних та освітніх програм - головна мета роботи групи продовженого дня.
У плані роботи на тиждень прописані основні режимні моменти та заходи,мета і завдання їх організації на кожен день.Основними напрямами планування є: збереження здоров'я та формування здорового способу життя; забезпечення вихованості учнів.

Педагог-вихователь планує і організовує життєдіяльність учнів і здійснює їх виховання. Використовує різноманітні прийоми, методи і засоби навчання. Разом з медичним працівником забезпечує збереження і зміцнення здоров'я вихованців, проводить заходи, які б їх психофізичному розвитку, відповідає за їхнє життя і здоров'я. Організовує виконання режиму дня, надає їм допомогу в організації дозвілля, залучаючи їх до художньої творчості, гурткової роботи та до інших занять за інтересами.

03.10.2018

Виховне заняття

Тема. Екологічна стежинка «Осінній дивограй»

Квіти, дерева є окрасою нашого життя.

Ми знайомилися з осінніми декоративними квітами, спостерігали за деревами, вчилися розуміти красу природи, берегти та милуватися нею. Красу дерев восени діти відобразили в аплікації «Дерева восени».

06.11.2018

Засідання Клубу чомучок

Тема. Як прийшов хліб до нас на стіл

Ми не уявляємо нашого стола без запашного хліба. І сьогодні наші діти ще раз переконалися скільки в нього вкладено клопіткої праці людей різних професій. Є хліб - не буде голоду! Шануй і бережи хліб!

20.12.2018

Розвивальне заняття

Тема. Майстерня Діда Мороза

Незабаром Новий рік. Діти із захопленням майстрували новорічні та різдвяні прикраси на ялинку, створювали аплікації новорічних ялинок та сніговичків.

21.01. 2019

Виховне заняття

У рамках тематичного тижня «Моя Вкраїна – Незалежна і Соборна. 100 річчя – Акту Злуки» вихованці ГПД знайомилися з історією Батьківщини, з її державними та народними символами.

Хоменко Вікторія, Головко Денис, Згуровський Артем, Орел Ярослав, Чапалда Олександр, Буркан Андрій, Пастух Софія взяли участь у шкільній тематичній виставці «Моя Вкраїна – Незалежна і Соборна»

30.01.2019

У рамках тематичного тижня «Пам'яті героїв України» діти відвідали шкільну бібліотеку, де познайомилися з виставкою «Захисники Донецького аеродрому»

Кiлькiсть переглядiв: 719

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.