ЯК ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗПЕКУ ДІТЕЙ В МЕРЕЖІ ІНТЕРНЕТ

Пропонуємо декілька рекомендацій, які слід взяти до уваги:

*БАТЬКІВСЬКИЙ КОНТРОЛЬ У WINDOWS VISTA

З появою нової операційної системи Windows Vista, до складу якої увійшли засоби батьківського контролю (Parental Control), з’явилась можливість легко контролювати отримання дітьми інформації і забезпечити їх захист під час роботи на комп’ютері.

За допомогою засобів батьківського контролю є можливість встановити:

· обмеження часу, який дитина проводить за комп’ютером;

· обмеження часу, протягом якого діти можуть входити у систему, зокрема, дні тижня і години, коли доступ дозволено (в інший, не зазначений Вами час, діти не зможуть користуватися комп’ютером. Якщо дозволений час закінчиться, а дитина ще працює за комп’ютером, відбудеться автоматичний вихід із системи;

· обмеження доступу дітей до мережі Інтернет за допомогою веб-фільтра батьківського контролю.

· Завдяки спеціальному веб-фільтру Ви одержуєте можливість встановити низку обмежень на доступ дітей до мережі Інтернет, зокрема:

· заборонити доступ до окремих ігор (ви можете блокувати ігри на підставі вікової категорії та оцінки вмісту, а також заборонити доступ до певних ігор);

· обмежити активність в мережі Інтернет (ви можете блокувати доступ до веб-сайтів, обираючи рівень обмеження об’єму інформації; вказати, яку інформацію за тематикою та змістом фільтри пропускатимуть, а яку блокуватимуть; заблокувати або дозволити доступ до окремих веб-сайтів; заборонити або дозволити завантаження файлів);

· заборонити використання окремих програм.

Більш детально з можливостями веб-фільтра батьківського контролю можна ознайомитись на офіційному веб-сайті Майкрософт.

· розміщуйте комп’ютери з Internet-з’єднанням поза межами кімнати вашої дитини;

· поговоріть зі своїми дітьми про друзів, з яким вони спілкуються в он-лайні, довідайтесь як вони проводять дозвілля і чим захоплюються;

· цікавтесь які веб сайти вони відвідують та з ким розмовляють;

· вивчіть програми, які фільтрують отримання інформації з мережі Інтернет, наприклад, Батьківський контроль в Windows*;

· наполягайте на тому, щоб ваші діти ніколи не погоджувалися зустрічатися зі своїм он-лайновим другом без Вашого відома;

· навчіть своїх дітей ніколи не надавати особисту інформацію про себе та свою родину електронною поштою та в різних реєстраційних формах, які пропонуються власниками сайтів;

· контролюйте інформацію, яку завантажує дитина (фільми, музику, ігри, тощо);

· цікавтесь чи не відвідують діти сайти загресивним змістом;

· навчіть своїх дітей відповідальному та етичному поводженню в он-лайні. Вони не повинні використовувати Інтернет мережу для розповсюдження пліток, погроз іншим та хуліганських дій;

· переконайтеся, що діти консультуються з Вами, щодо будь-яких фінансових операцій, здійснюючи замовлення, купівлю або продаж через Інтернет мережу;

· інформуйте дітей стосовно потенційного ризику під час їх участі у будь-яких іграхта розвагах;

· розмовляйте як з рівним партнером, демонструючи свою турботу про суспільну мораль.

Використовуючи ці рекомендації, Ви маєте нагоду максимально захистити дитину від негативного впливу всесвітньої мережі Інтернет. Але пам’ятайте, Інтернет, це не тільки осередок розпусти та жорстокості, але й найбагатша в світі бібліотека знань, розваг, спілкування та інших корисних речей. Ви повинні навчити свою дитину правильно користуватися цим невичерпним джерелом інформації.

Та найголовніше, дитина повинна розуміти, що Ви не позбавляєте її вільного доступу до комп’ютера, а, насамперед, оберігаєте. Дитина повинна Вам довіряти.

БАТЬКАМ ПРО КІБЕРЗЛОЧИННІСТЬ

КІБЕРЗЛОЧИННІСТЬ

Термін «кіберзлочинність» часто вживається поряд з терміном «комп`ютерна злочинність», причому нерідко ці поняття використовуються як синоніми. Дійсно, ці терміни дуже близькі один одному, але все-таки, не синонімічні. Поняття «кіберзлочинність» (в англомовному варіанті - cybercrime) ширше, ніж «комп`ютерна злочинність» (computer crime), і більш точно відображає природу такого явища, як злочинність в інформаційному просторі. Так, Оксфордський тлумачний словник визначає приставку «cyber - » як компонент складного слова. Її значення - що відноситься до інформаційних технологій, мережі Інтернет, віртуальної реальності. Практично таке ж визначення дає Кембриджський словник. Таким чином, «cybercrime» - це злочинність, пов`язана як з використанням комп`ютерів, так і з використанням інформаційних технологій і глобальних мереж. У той же час термін «computer crime» в основному відноситься до злочинів, скоюваних проти комп`ютерів або комп`ютерних даних.

РОБОТА З БАТЬКАМИ

Педагогічний колектив активно співпрацює з батьківською громадськістю. Серед форм роботи – тематичні батьківські збори, тематичні години спілкування, засідання батьківського комітету, індивідуальні бесіди та консультації, залучення батьків до проведення позакласних заходів. Протягом 2019- 2020 н.р. проведено 4 засідання батьківського комітету школи, на яких розглядалися питання про нормативно-правове забезпечення діяльності батьківського комітету школи, підготовки і проведення свят патріотичного спрямування; про залучення батьків до проведення новорічних свят; про виконання плану заходів державних програм у галузі освіти, про співпрацю з педагогічним колективом з питань профілактики правопорушень серед неповнолітніх; про роботу з дітьми, які потребують ПППС. Також відбулися загальношкільні батьківські збори Джулинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів на тему «Співпраця педагогічного колективу та батьківської громадськості щодо створення виховного простору для правового, превентивного виховання здобувачів освіти».

У Берізкобершадській філії проведено загальношкільні батьківські збори на тему «Підліток і сім‘я – проблеми спілкування, міжособистісні відносини»(завідувач Дяченко М.П.).

Класними керівниками Хмарівської філії проведено батьківські збори на такі теми: «Адаптація п’ятикласника в учнівському середовищі» (Джус Ф.Г.), «Корекція поведінки та подолання неуспішності» (Вакуленко Г.І.), «Роль родини у розвитку працездатності школяра» (Петришена Т.М.), «Байдужість до навчання – проблема батьків чи дітей» (Швець О.А.), «Діти і телебачення» (Данчук Т.Г.).

Кiлькiсть переглядiв: 659

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.